dimarts, 12 de maig del 2009

Suburban Love Song.2

Jo seré terra un dia i de mi naixerà un xiprer

Maria del Mar Bonet


Jo seré rosada un dia

I de mi naixerà una flor

I et faré l’amor cada albada

Quan dormida travessis el redol

Cap on s’atansa

la meva blanca espina


Jo seré de paper un dia

I de mi naixerà un quadern

I et faré l’amor cada dia

Quan els teus ulls travessin el redol

On es perfila

la meva negra tinta


Jo seré hidrocarbur un dia

I de mi naixerà un nigul

I et faré l’amor cada tarda

Quan humida travessis el redol

Des d’on s’escampa

la meva pluja grisa


Jo seré argamassa un dia

I de mi naixerà un fanal

I et faré l’amor cada nit

Quan feta ombra travessis el redol

Del meu pessic

de llum esgrogueïda


Jo seré verm –sí, qualque dia-

I de mi naixerà un taüt

I et faré l’amor –eternalment-

Mentre descanses al profund redol

D’aquesta ment

verdosa i malaltissa


(EPÍLEG:

Al camp de batalla

del llit

la noia que dalla

el sexe encongit

d’un trist apòleg

de la palla)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada